Menu
Your Cart

Retourneren

- Mag ik de folie retourneren of omruilen??

De folies  worden speciaal voor u op maat gesneden en zijn derhalve NIET om te ruilen of te retourneren.

U hebt tevens de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten zichtbare gebreken vertonen door verzending. Indien dit het geval is, kunt u de levering terstond weigeren. Later geconstateerde fabricagegebreken dient u VDS Trading zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen zeven (7) werkdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk/per email en gemotiveerd te melden.


- Beschadigd pakket. (valt onder garantie DPD)

Vervelend om te horen dat jouw pakket is beschadigd. Als wij aanspraak willen maken op een schadevergoeding, heeft de vervoerder foto’s nodig van het beschadigde pakket.

Hiervoor hebben we jouw hulp nodig. Wil je ons onderstaande foto’s binnen tien werkdagen aanleveren? We begrijpen dat er veel informatie wordt gevraagd. Dit is echter van belang om de schade zo snel en goed mogelijk te behandelen.  Alvast vriendelijk bedankt! 

Foto 1 De hele buitenkant van het pakket met een goed leesbaar verzendlabel en eventuele schade aan de buitenkant.  

Foto 2 Het geopende pakket vanaf de bovenkant genomen met de inhoud en binnenverpakking goed zichtbaar.

Foto 3 Alle typen binnenverpakking. Dit zijn de materialen die je aantreft rondom het artikel in de verpakking.

Foto 4 Beschadiging: Het volledige artikel, inclusief de schade. 

PS Je baalt waarschijnlijk flink van de beschadiging. Zou je de beschadigde inhoud, de doos en het verpakkingsmateriaal toch nog even willen bewaren? De vervoerder kan om aanvullende foto’s vragen.